Časté otázky

Zde se vám pokusíme zodpovědět nejčastější otázky. Nenajdete-li zde odpověď na váš problém, neváhejte nás kontaktovat.

Chtěl bych se u vás registrovat, jak mám postupovat ?

Nejprve si ověřte, že vaše poslední preventivní prohlídka byla provedena před více než 3 měsíci. Je-li to možné zajistěte si i kopie velkého rentgenového snímku zubů od posledního ošetřujícího lékaře, není-li starší 2 let. Následně zavolejte do naší ordinace, informujte asistentku o vašem zájmu a ona vás objedná na prvotní vstupní vyšetření, následné léčba poté probíhá dle individuálního léčebného plánu a vzájemné domluvy s lékařem.
AKTUALITA: V současné době s časových důvodů do odvolání nepřijímáme nové pacienty! Doporučejeme se podívat na web České Stomatologické komory www.dent.cz , kde je možno dohledat lékaře "s volnou kapacitou", dle regionu a smluvních pojišťoven.

Jsem pojištěncem Všeobecné zdravotní pojišťovny (VZP 111) a chtěl bych využít vašich služeb?

Je nám líto, ale s pojišťovnou VZP jsme odmítli podepsat smlouvu a neplánujeme to. Jejím pojištěncům můžeme nabídnout pouze služby za přímou úhradu bez nároku příspěvků zdravotní pojišťovny. Z tohoto důvodu doporučujeme využít služeb jiného ošetřujícího lékaře - k jeho nalezení využijte například web České stomatologické komory https://www.dent.cz

Nemohu se dostavit na objednaný termín, jak mám dál postupovat?

V takovém případě okamžitě volejte do ordinace, asistentka vám daný smluvený termín přesune a váš termín pravděpodobně rád obsadí jiný pacient. V případě, že se nedovoláte (asistentka primárně asistuje u ošetření a vždy nemůže telefon přijmout), nechejte vzkaz formou SMS.

Jak často mám nárok na preventivní prohlídku hrazenou ZP?

Dvakrát v kalendářním roce, mezi prohlídkami musí být minimálně 5 měsíců.

Od kolika let je vhodné navštěvovat zubního lékaře s dítětem?

Od prořezání prvních zubů, tedy zhruba po prvním roce života.

Jsem vaším pacientem a mám akutní bolestivý problém, jak dál postupovat?

Nejprve, je-li to možné, nás kontaktujte v ordinační době telefonicky, sestra nebo lékař s vámi problém bude konzultovat a domluví s vámi vhodný termín návštěvy, aby jste dlouho nečekal (případně zanechejte zprávu SMS). Je-li to mimo ordinační hodiny je možno navštívit pohotovost v rámci Fakultní nemocnice Olomouc. Uvědomte si však, že tato služba je velmi kapacitně přetížena a mohou vám nabídnout jen ošetření v rámci první pomoci, často radikálním způsobem (extrakce, devitalizace zubu). Pokud to váš stav umožňuje, doporučujeme vyčkat do ošetření na našem pracovišti.

Kde mohou naši pacienti být ošetřeni v případě nepřítomnosti lékaře nebo uzavření z důvodu technických problémů?

V takovém případě je vždy v prostorách čekárny a na vchodových dveřích uveden zastupující lékař, který našim pacientům poskytne první pomoc a uvedeny informace o pohotovostní službě FN Olomouc.

Je u vás možno platit kartou?

Ano, k dispozici je terminál a akceptujeme všechny běžné druhy platebních karet.

Je možno objednat se přímo na bělení zubů?

Ne, před každým bělením zubů je nutno provést nejprve konzultační vyšetření a zhodnocení, zda-li je u daného pacienta bělení vhodné.